POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Nesplnil objednaný produkt Tvoje očekávání případně Ti nesedla velikost?
Nevadí.
Podle zákona má každý spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 30 dnů od obdržení zásilky.
Vrácené zboží – musí být bez známek používání (s výjimkou změn, které byly nezbytné k jeho manipulaci) – to platí i pro balení zboží. Spolu s vráceným výrobkem nebo výrobky je zákazník povinen vrátit všechny výrobky, které dostal zdarma (jako dárek).
JAK SPRÁVNĚ POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- vytiskni a vyplň formulář na vrácení zboží: (Ke stažení ZDE: FORMULÁŘ VRÁCENÍ TOVARU) nezapomeň ho vlastnoručně podepsat
- přilož ho ke kartě objednávky, dokladu o koupi zboží a vráceným produktům
- u objednávek placených bankovním převodem – peníze jsou vráceny na účet, ze kterého byla platba provedena
- u objednávek placených GoPay – peníze vracíme přes GoPay
- u objednávek zaplacených na dobírku – peníze jsou vráceny na bankovní účet uvedený ve formuláři
VRÁCENÉ ZBOŽÍ JE NUTNÉ ZASLAT NA ADRESU:
OlzaLogistic – QX
Lípová 1986
737 01 Český Těšín
Česká Republika
UPOZORNĚNÍ!
Vrácené zboží zaslané na dobírku nepřijímáme. Vrácené zboží přijímáme výhradně do vlastních rukou, nepřijímáme vrácení do zásilkovny do odebrání. Vrácené zboží musí být řádně zabaleno, tak, aby nedošlo k jeho poškození během transportu. Peníze vracíme nejpozději do 30 dnů.
REKLAMACE
V případě, že zjistíš, že zakoupené zboží má vady, kontaktuj nás prostřednictvím mailu na adrese: info@decket.cz za účelem reklamace.
Reklamované zboží spolu s vyplněným a podepsaným reklamačním formulářem prosíme poslat na níže uvedenou adresu:
OlzaLogistic – QX
Lípová 1986
737 01 Český Těšín
Česká Republika
UPOZORNĚNÍ!
Vrácené zboží zaslané na dobírku nepřijímáme.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
Vrácené zboží musí být řádně zabaleno, tak, aby nedošlo k jeho poškození během transportu.
Reklamace řešíme v termínu do 30 dnů a o jejich výsledku budeš informována emailem.